loading...
universe
m بازدید : 47 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Firefox 24.0 Beta 5؛

 

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد.


 از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است.


براي دانلود Firefox 24.0 Beta 5  كليك كنيد.

m بازدید : 63 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Asphalt 8: Airborne

در سبک اتومبیل رانی می باشد پس از مدت ها انتظار برای گوشی های اندروید توسط کمپانی گیم لافت ارائه شد.
یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های ماشینی با گرافیک خیره کننده که دارای میلیون ها طرفدار پر و پا قرص می باشد هم اکنون با فایل دیتا و آموزش نصب و بصورت کاملا تست شده  است.
بازی آسفالت 8 اندروید که باید با شرکت در مسابقات وکسب مقام نخست پول ها را جمع آورری کنید و برای خود نیترو و اتومبیل های قدرتمند تری را خریداری کنید.
نورپردازی و گرافیک خارق العاده و افکت گذاری و رابط های فیزیکی که حین بازی با آن برخورد خواهید کرد و اتومبیل های روز دنیا و همچنین گوش دادن به موزیک هنگام بازی و جاده های فوق العاده گوناگون و زیبا این بازی را محبوب تر از نسخه های قبلی خود خواهد کرد.

 

بازی آسفالت 8 اندروید Asphalt 8: Airborne

بعضی از ویژگی های بازی Asphalt 8: Airborne اندروید :
- مسابقه هایی با هیجان بسیار بالا با پرش از ارتفاع
- ۴۷ خودروی فوق العاده زیبا با عملکرد بالا و جدید
- اتومبیل رانی در خیابان های مختلف ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و ...
- وجود ۸ فصل و ۱۸۰ مرحله در حالت حرفه ای
- صحنه ها و افکت های فوق العاده در هنگام تصادفات
- امکان انتخاب اتومبیل های شرکت های معروف Fiat ، Ford ، Audi و BMW
- پخش موسیقی های مهیج در حین بازی برای افزایش هیجان
- ریزش برف و باران و گرد و غبار در حین بازی برای افزایش هیجان
- خیس بودن خیابان های شهر توکیو برای جلوه های بسیار زیبا
- امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و یا وای فای
- شبیه سازی دقیق و حرفه ای خیابان های شهر توکیو
- گرافیک خارق العاده با جلوه های بصری خیره کننده
اگر طرفداران بازی‌های کمپانی بازی سازی گیم لافت و یا سری بازی های اسفالت و در کل بازی های سبک ریسینگ هستید، پیشنهاد می دهیم بازی شگفت انگیز آسفالت ۸ (Asphalt 8: Airborne) را از دست ندهید و لحظه ای برای دانلود آن درنگ نکنید!

یادداشت:برای اجرای بهتر بازی دستگاه های دو هسته ای با سی پی یو 1.5 و بالاتر توصیه می شود.
اندروید":

m بازدید : 51 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
ScreenSaver؛

ساعت هایی زیبا برای محافظ صفحه نمايش + دانلود

محافظ صفحه نمایش Gerz Clock Screensaver ساعت های زیبا و متنوعی را در قالب یک اسکرین سیور مجهز برای شما فراهم نموده است.

در گذشته از اسکرین سیورها برای محافظت از صفحه نمایش خود استفاده می كردیم ولی امروزه با توجه به پیشرفته شدن علم و ساخت مانیتورهای استاندارد این اسکرین سیورها بیشتر جنبه نمایشی و زیباسازی را دارند و بیشتر برای زیبایی محیط رایانه ها استفاده می شوند.

محافظ صفحه نمایش Gerz Clock یك محافظ بسیار زیبا با مجموعه بسیار متنوعی از ساعت های زیباست كه با قابلیت های بسیار دیگری كه در كنار آن گنجانده شده استفاده از آن را فقط به عنوان یك محافظ صفحه نمایش رد كرده و شما می توانید آن را به عنوان یك ابزار مفید استفاده كنید كه دارای تقویم، زنگ یادآور، سیستم اطلاع رسانی و خواندن خبرها از سیستم RSS،نمایش وضعیت آب و هوا و غیره.


  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 2.411.1
حجم فایل: 5.32 مگابایت
سیستم عامل مورد نیاز: Windows XP, Vista, 7, 8
m بازدید : 62 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
شخصيت شناسي با استفاده از انگشتان دست؛

آیا تا بحال به طور دقیق به انگشتان خود نگاه کردید ؟

اگر تا بحال به انگشتان خود دقت نکرده اید پیشنهاد می کنم همین الان به دستان خود نگاه کنید تا رازهای نهفته انگشتانتان برایتان آشکار شود.

با استفاده از عکس و انتخاب انگشت شخصیت خود را بشناسید. اصلا تا به حال فکر کرده اید که به کدامیک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید، سپس توضیح مربوط به آن را بخوانید.

حالا ادامه مطلب رو بخونین!

m بازدید : 126 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

گوشي خود را به اسكنر تبديل كنيد!!!


 نرم افزاری قدرتمند و کاربردی است  که بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و گوشی موبایل و تبلت شما را به یک اسکنر واقعی تبدیل میکند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا اسناد و مدارکی را که می خواهید اسکن کنید. نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای و دقیق کار می کند و قابلیت اسکن انواع اسناد، مدارک، کارت ویزیت، پوستر، فاکتور، مجله، روزنامه، نامه و ... را دارد. از ویژگی های مهم این برنامه می توان به ایجاد فایل PDF و قابلیت به اشتراک گزاری آن اشاره کرد.

 

 

 

 

برای دانلود نرم افزار CamScanner ویژه اندروید کلیک کنید

 

 
 
 
 
 
 


m بازدید : 61 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

زبان آلمانی را آسان یاد بگیرید +دانلود

زبان آلمانی یکی از زبان های سخت دنیا است اما شما می توانید خیلی راحت این زبان را یاد بگیرد
شما با این نرم افزار قدرتمند به آسانی و به صورت یک بازی زبان آلمانی را با تکرار و تکرار فرا می گیرید.
برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیلک کنید.
m بازدید : 56 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

تلفن هوشمند G2، پرچمداری با نوآوری‌های فراوان

G2 تلفن هوشمند جديد شركت ال جي است كه اين روزها سر و صداي زيادي بپا كرده است.
ال جی بتازگی از یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش به نامG2 رونمایی کرده است. این گوشی 5‌/‌138 در 9‌/‌70 میلی متری به یک نمایشگر فول اچ دی (با کیفیت ترین وضوح موجود در زمان حال) 2‌/‌5 اینچی مجهز است که قاب دور آن بسیار باریک ساخته شده و فقط 9‌/‌8 میلی‌متر ضخامت و 143 گرم وزن دارد.

 


هر اینچ نمایشگر این گوشی 424 پیکسل دارد که جزئیات را با کیفیت بسیار بالایی به تصویر می‌کشد. ال جی در زیر نمایشگر این گوشی از کلیدی استفاده نکرده است، دور تا دور بدنه هم هیچ کلیدی وجود ندارد؛ از همین رو برای این کار با دو بار لمس پیاپی و سریع به نمایشگر همانند گوشی‌های سری آشا و N9 نوکیا می‌توان قفل گوشی را باز کرد. با این حال این سازنده کره‌ای سعی کرده تا به متفاوت‌ترین شکل ممکن جدیدترین گوشی‌اش را عرضه کند؛ با توجه به این موضوع شاهد کلید‌های یکپارچه ولوم و پاور در پشت بدنه هستیم. ال جی با توجه به این که لمس کردن پشت گوشی به این بزرگی آسان‌تر از دور آن است این سه کلید را در پشت بدنه جاسازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان صدا را کم و زیاد یا گوشی را خاموش و روشن کرد. غیر از این می‌توان دوربین را نیز فراخواند. غیر از این طراحی نوآورانه، زمانی که کاربر گوشی را توسط کشیدن یک حرف G روی نمایشگر از حالت قفل خارج کند، G2 به طور خودکار خود را در حالت کاربر مهمان قرار می‌دهد و بسیاری از اطلاعات گوشی برای وی نشان داده نمی‌شود.


در قلبG2 از یک پردازنده چهارهسته‌ای با کلاک 26‌/‌2 گیگاهرتز همراه دو گیگابایت رم استفاده شده که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 2‌/‌2‌/‌4 جیلی بین وظیفه بهره‌وری از آن را برعهده دارد.

برای دوربین نیز از یک حسگر 13 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوی 1080P کمک گرفته شده است.

نکته جالب توجه در مورد G2 این که این گوشی پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصول ال‌جی و به نوعی پرچمدار خانواده موبایل این سازنده به حساب می‌آید که قصد دارد با رقبای بزرگی رقابت کند.

  نظر بدید !!!!

m بازدید : 54 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Download FlashGet 3.7.0.1220

FlashGet 3.7.0.1220

6.08MB (Freeware)

Want faster downloads and easier management of downloaded files? Then you need FlashGet.
منبع:فایل هییپو
m بازدید : 62 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
برای پلتفرم جاوا

با نهایت سرعت رانندگی کنید + دانلود

سوار اتومبیل خود شوید، در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنید و سعی کنید با حداکثر سرعت حریفانتان را پشت سربگذارید.

اتومبیل مسابقه ای خود را انتخاب کنید و به رقابت با دوستانتان بپردازید، در خرید اتومبیل دقت داشته باشید و ماشین های مناسب برای هر مرحله را خریداری کنید، بهترین اتومبیل موجود در بازی لامبورگینی است که می تواند نهایت سرعت را به شما هدیه بدهد.


  



فرمت بازی: JAD
   
m بازدید : 57 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

خالق فیسبوک بلعیده شد

هکر فلسطینی وارد اکانت فیسبوک مارک زاکربرگ (خالق فیسبوک) شده تا او را از وجود باگی امنیتی در داخل این شبکه ی اجتماعی باخبر کند.

اگر نمایه شما در فیسبوک عمومی نباشد٬ قاعدتا کسی نباید بتواند بر روی دیوار شخصی تان چیزی ارسال کند. اما خلیل شریطه٬ که خود را یک متخصص آی تی از فلسطین معرفی می کند٬ مدعی است که باگی را کشف کرده که با آن هر کسی می تواند روی دیوار شخصی دیگران محتوا ارسال کند.

طبق ادعای خودش٬ این باگ را برای فیسبوک ارسال کرده ولی این شرکت به جای جدی گرفتن آن٬ به او گفته که مشکل خاصی نیست و آن را باگ نمی داند.
او ابتدا با استفاده از این باگ بر روی دیوار شخصی سارا گودین که از دوستان زاکربرگ و اولین خانم عضو فیسبوک است٬ مطلبی ارسال کرد و بعد از اطمینان از وجود باگ٬ ماجرا را از طریق سرویس اطلاع رسانی وایت هت که فیسبوک برای محققین امنیتی راه انداخته٬ گزارش کرد.
اما کارشناس فیسبوک به خاطر اینکه محتواهای دیوار خانم گودین تنها برای دوستانش به نمایش در می آید٬ آن را مشاهده نکرد و با وجود اسکرین شات های دریافتی٬ ادعای شریطه را اشتباه خواند. در نتیجه شریطه هم تصمیم گرفت با استفاده از همین باگ٬ مطلب را به شخص مارک زاکربرگ اطلاع دهد.

دقایقی بعد از این کار٬ یکی دیگر از کارشناسان فیسبوک با او تماس گرفت و خواهان ارائه جزئیات در مورد باگ مورد نظر شد. سپس برای مدتی حساب او تعلیق و دوباره آزاد گردید اما فیسبوک به خاطر اقدامش به ارسال ماجرا روی دیوار شخصی زاکربرگ که ناقض قوانین پرداخت جایزه بابت کشف باگ ها قلمداد شده٬ دیگر مبلغ ۵۰۰ دلاری جایزه را شامل حالش نمی داند.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    از کدام سیستم عامل در گوشی خود استفاده میکنید؟
    دوست دارید وب در کدام زمینه فعالیت بیشتری کند؟
    از کدام برند استفاده میکنید یا خوشتان می اید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 2,072
  • بازدید سال : 13,936
  • بازدید کلی : 138,154
  • کدهای اختصاصی