loading...
universe
m بازدید : 117 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (1)

                      از این به بعد مطالبی که میفرستیم از منابع معتبر هست که همه اونا در اخر هر مطلب ذکر میشه !قهقهه

m بازدید : 53 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار کاربردی برای رایانه؛

بی درد سر لوح های فشرده رایت کنید + دانلود

 Magic Burning Studio نام نرم افزاری بسیار کامل است که در عین حال که حجم مناسبی دارد از قابلیت های مهمی هم بهره می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا به شکل های مختلف یک لوح فشرده را رایت کند، رایت به صورت فیلم به شکلی که بر روی انواع پلیرها قابل اجرا باشد با قابلیت پشتیبانی از انواع لوح های فشرده، توانایی رایت به صورت داده ای و انواع مدل های کپی اطلاعات بخش هایی از امکانات این ابزار را تشکیل می دهد.

شاید به اعتقاد بسیاری کاربران Magic Burning Studio به نظر ساده برسد اما تمامی قابلیت های لازم برای برآورده سازی خواسته های یک کاربر را در سطح بالا دارا بوده و می تواند در یک محیط کاربری کاملا جذاب به پاسخ گویی خواسته ها بپردازد. دسترسی آسان به امکانات نرم افزار یکی از عواملی است که باعث خواهد شد علاوه بر افزایش سرعت عملکرد کار با این نرم افزار هم فوق العاده آسان شود.


حجم فایل: 50.8
مگابایت
نسخه 12.3
m بازدید : 145 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
برای گوشی های جاوا؛

بازی هیجانی "بانی خرگوشه " + دانلود

 به بانی قهرمان بازی کمک کنید تا به مقدار کافی هویج بخورد و انرژی خود را برای پس گرفتن سلطنت از دست حیوانات حریص جمع آوری و تقویت کند. بازی دارای مراحل متعدد و دستاوردهای گوناگونی است. از ویژگی های اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات در صفحات اجتماعی اشاره کرد.

 



فرمت بازی: jar
حجم بازی: 900 کیلوبایت
m بازدید : 50 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر+

Learn Chinese Mandarin Pro اپلیکیشن بسیار مفید و البته کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به کشور چین سفر کنند و با زبان مردمان این کشور آشنایی ندارند . این نرم افزار با آموزش دادن لغات پرکاربرد و البته ضروری در سفر به شما کمک می کند تا بتوانید هنگام مواجهه با چینی زبانان بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید . برای استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت نداشته و می تواند در هر زمان و مکان به فراگیری این زبان بپردازید .
لازم به ذکر است آموزش های این نرم افزار به زبان انگلیسی می باشد .

 

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۰۹ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

m بازدید : 56 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
بازی برای گوشی های جاوا؛

با نهایت سرعت در بزرگراه موتور سواری کنید + دانلود

اگر دوستدار موتور سواری با نهایت سرعت هستید، این بازی MotoRacing 3D می تواندشما را به علاقه را برآورده کند.

  بیایید مسابقه موتور سواری خود را آغاز کنید. بهترین بازی موتور سیکلت به صورت سه بعدی برای پلتفرم جاوا است. صحنه های واقعی، صداها و گرافیک جالب آن باعث می شود این بازی بسیار برای شما جذاب و اعتیاد آور شود.

فرمت بازی: jad

m بازدید : 58 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Dady

کارمندان بانک معمولا با ادب و خوش برخورد هستند . اما شما در بازی Daddy Was A Thief خلاف این موضوع را مشاهده می کنید . در این بازی شما باید تمام سعی خود را کرده دزدی کنید و  تا آن جا که می توانید پول به دست آورید . اما مشکل این جا است که اکنون همه قصد دارند تا شما را بگیرند . عجله کنید ! آیا شما باهوش هستید ؟ در این شکی نیست پس از قدرت و توانایی های  خود استفاده کرده و زنده بمانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان فرار از دست پلیس ، خرابکاری های متعدد و عبور از موانع اشاره کرد .

ویژگی های اصلی:

عبور از موانع مختلف

کنترل بازی با یک انگشت

دستاورد های متعدد

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۳۶ مرحله جدید به بازی

برطرف شدن برخی از اشکالات جزئی

به روز رسانی مرتب با گیم پلی جدید

 

hajm حجم : ۲۴٫۷۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

m بازدید : 52 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بخش شاهد نقشه راه های ایران به صورت وکتور و با فرمت pdf هستید.

از آنجائیکه این نقشه به صورت وکتور هست شما می توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زووم کنید و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ کنید. هموطنان گرامی در مسافرت های خود می توانند از این نقشه به راحتی برای پیدا کردن مقصد خود استفاده کنند.

 

 

مشخصات

فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1.19 مگابایت

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

m بازدید : 369 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
برای اندرویدی ها؛

زبان ایتالیایی را در یک ماه بیاموزید + دانلود

اگر به دنبال آموختن زبان ایتالیایی هستید دریچه فناوری اطلاعات به شما نرم افزار Italian in a Month را معرفی می کند شما با استفاده از این نرم افزار در یک ماه زبان ایتالیایی آموزش خواهید دید.
با استفاده از نرم افزار بسیار جالب و آموزشی Italian in a Month زبان ایتالیایی را در مدت فقط یک ماه یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. پایه و اساس کارکرد این نرم افزار برای آموزش زبان ایتالیایی به صورت شنیداری و دیداری و فراهم کردن محیطی کاملا ایتالیایی می باشد و از روش های روتین آموزشی که با قواعد دستوری شروع می شوند کمتر استفاده می کند.
دو حالت آموزشی تصویری و نوشتاری، متد آموزشی آزمون و خطا، ۳۰ درس و سطح مختلف، گستره عظیم کلمات و جملات، تلفظ با صدای زن و مرد، امکان ادامه آخرین آزمون انجام شده، مشاهده نتیجه عملکرد، امکان بزرگنمایی تصاویر، امکان تلفظ کلمات با لمس تصاویر، امکان نمایش متن کلمات با لمس تصاویر و کنترل تلفظ کلمات از قابلیت های این برنامه می باشد.

راهنمای نصب

پوشه com.elky.likekids.it را در مسیر SDCard/Android/Data کپی نمایید.

m بازدید : 70 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
برای اندروید؛

شبیه ساز پرواز +دانلود

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند.

همانطور که گفته شد این بازی یک شبیه‌ ساز پرواز است و در آن تلاش شده که هر هواپیما امکانات و وضعیتی نزدیک به آنچه در واقعیت است داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.


  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.1
حجم فایل: 19.4 مگابایت

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    از کدام سیستم عامل در گوشی خود استفاده میکنید؟
    دوست دارید وب در کدام زمینه فعالیت بیشتری کند؟
    از کدام برند استفاده میکنید یا خوشتان می اید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 951
  • بازدید ماه : 2,110
  • بازدید سال : 13,974
  • بازدید کلی : 138,192
  • کدهای اختصاصی